Jul 31, 2009

H1 N1 Kini Sah Di UTP



Hari ni aku kembali setelah sekian lama menyepi. Bukannya apa tetapi aku terlalu sibuk dengan kerja yang menuntut tenaga dan masa dalam mengejar dateline, presentation dan meeting yang tak habis2.

Kalau sebelum ni aku pernah meletak artikel berkaitan dengan H1 N1 atau swine flu tapi kali ni virus ni dah merebak di UTP. UTP adalah institusi pendidikan yang ketiga ditutup di daerah Perak Tengah selepas UiTM kampus Sri Iskandar dan KPM. Pelajar-pelajar UiTm masih bercuti manakala KPM sudah dibuka kembali. Desas desus penutupan UTP sudah lama diperkatakan semenjak UiTM di tutup lagi.

Tadi sebelum solat Jumaat, pengumuman rasmi dibuat oleh pihak pengurusan berkenaan penutupan. Semua pelajar diminta meninggalkan kampus bermula dari pukul 3 petang 31hb sehinggalah 12tengahari esok. Pelajar akan dibenarkan kembali ke kampus seminggu lagi.





Tapi operasi kampus akan berjalan seperti biasa. Ini bermakna semua staff kena bekerja seperti biasa. Aiseyyy man takde peluanglah aku bercuti panjang hehehehe

Semoga aku dan keluarga aku dijauhkan dari virus yang merbahaya ni. Nauzubillahiminzalik

1 comment:

Rona Realiti said...

take care..
ramai gak yg asyik demam skrg ni..
even bukan demam h1n1..

jgn takut b1ni dh ar...