Oct 24, 2009

Konvo

Hari ni konvo my beloved little sister kat UiTM Shah Alam. Aku ambil cuti semalam untuk bantu my sister semasa raptai konvo. Semua adik beradik ada di Klang, rasa macam raya lak. Chik dan Abang Zaid akan masuk ke Dewan Sri Budiman, jadi diaorang kena turun awal dari rumah. Nak dibuatkan cerita semasa dah sampai di dalam kawasan UiTM, kereta yang dipandu oleh Syam, anak saudara aku dilanggar oleh salah seorang bakal graduan. Mungkin dia kelam kabut kerana pada masa tuh dah agak lewat berkumpul bagi para graduan. teruk jugak kereta kemik kereta abang ipar aku.

Aku dan ahli keluarga yang lain bertolak ke UiTM agak lewat lebih kurag pukul 10 pagi. Disebabkan oleh keadan kawasan kampus yang berbukit semua kereta graduan dan keluarga di minta diletakkan di kawasan padang kawad, berhadapan stadium UiTM. Dari situ ada bas yang berulang alik ke dewan Sri Budiman tempat dimana penganugerahan dijalankan.


Seronok juga my little princess bila dapat naik bas. Tergelak aku tengok aku keletah my little princess. Semasa aku sampai acara dah hampir habis kira elok sangatlah tuh.

 Selepas habis bergambar aku dan famili pi lunch sama-sama.




Tahniah Yan

2 comments:

zahianz said...

Timo kasih

Tinta dari Lembah Kinta said...

lepas nih sambung master deh mace abe ngan abe mat