Jan 4, 2011

Hari Pertama My Little Princess ke Sekolah



Semalam dan hari ni aku ambil cuti. Cuti yang akan aku habiskan untuk menghantar my little princess ke sekolah. Tahun ni genap 4 tahun umurnya dan di PASTI di tempat aku pula allocate beberapa tempat untuk kanak-kanak berumur 4 tahun.

Semalam cuma hari pendaftaran saja, hari ni hari pertama my little princess akan aku tinggalkan. Mula-mula tu berdebar juga rasanya memandangkan aku tak tahu macamana reaksi dia bila ditinggalkan di suasana baru dan orang-orang yang dia tak kenali. Cikgu-cikgu meminta semua ibubapa beredar jam 9.00 pagi.

Tapi Alhamdullilah dia dapat tempuhi hari pertama dengan seronoknya. Balik ke rumah tak habis-habis bercerita pasal sekolah barunya. Bangganya aku rasa bila tengok dia bersemangat bangun pagi dan bersiap-siap ke sekolah.

Abah doakan Umairah jadi anak yang solehah. Amin

No comments: