Jul 23, 2008

Happy Birthday Chik. Sayang sokmo muahhhhhh


Dalam sedar tak sedar hari ni umur Chik genap 62 tahun. Tapi tetap maintain "jangok". Kelakar rasanya bila Yanz bgtahu ada pakcik tua tackle Chik. Tu tandanya Chik tetap vogue.Chik memang betul2 menjaga penampilan nya walaupun dia dah berumur. Kalau nk keluar walaupun pi ke pasar tetap kena bersiap2 dulu. Hehehehehehe

Chik nama panggilan aku dan adik beradik lain untuk ibu tersayang. Ibu yang banyak berkorban untuk anak2 yang nakal2 tapi mendengar kata (puji diri sendiri nampaknya). Tapi Chik cakap aku anak yang baik dan mendengar kata. Chewahhh kembang lah hidung di buatnya.

Semua anak2 dan cucu2 call utk wish Selamat Hari Lahir(culture yang dimulakan oleh arwah kak Dah, dia nak semua adik beradik sentiasa ingat antara satu sama lain).Yanz bagi pihak anak2 beli kek hari jadi yang ditulis dari Zahian, Zaid dan Zamani. Ikut kata Yanz Chik bangga dan sebak bila semua anak2 dan cucu2 teringat hari lahirnya, cuma dia terkilan bila dah masuk 2 tahun dia tak dapat ucap selamat dari 3 lagi anak2nya (arwah kak Dah, arwah abe Ju dan arwah Matayi). Tak pe Chik, anak2 dan cucu2 masih ada. Kami semua sayang sokmo kat Chik.
*jangok = cantik /lawa

No comments: