Jul 7, 2008

Semua serba tak kena.....

Aku begitu suka bila hujan. Bunyi titisan hujan begitu mendamaikan. Dengan cuaca yang dingin aku sepatutnya bermalas2 sambil merehatkan fizikal dan mental yang lately di kerahkan semaksima mungki. Tapi semuanya berubah bila aku dapat panggilan dari yang tersayang. Aku seperti diri ku yang sentiasa cuba menyenangkan dan menceriakan orang sekelilingku cuba berjenaka dan berseloroh tetapi aku di salah anggap sebagai tidak sensitif dan tidak serius.
Aaaaaaa apa yang aku dah buat sebenarnya ni

Life on Death by s_h_a_w_n_g_13 at flickr

Kalau seseorang itu mengenali diriku dengan lebih rapat dia akan mengenali personaliti diri kau yang berbeza2. Aku seorang yang pendiam, kecoh sensitif, dan ombinasi semuanya terpulang pada tempat dan mood aku.

Malam nih aku cuba berjenaka dengan seseorang yang ku sayangi tapi jenaka aku di salah anggap. Nampaknya si dia belum mengenali aku sepenuhnya. Atau pun dia cepat melatah kerana badan letih dan emosi yang kurang tenang sedikit.

Aku memang tak berniat untuk menyakiti hatinya.

Aku tidak membalas sms marahnya. Biarlah hati dia sejuk dulu. Kalau di jawab takut marahnya semakin menjadi2.

No comments: