Dec 26, 2008

Satu hari di Ipoh

Hari ni aku cuti, saja je nak abiskan cuti tahunan yang masih banyak lagi berbaki. Kira kalau campur dengan public holiday semalam, dan isnin akan datang aku dapat berehat selama lima hari. Best tuh. Kalu semalam satu hari aku rehat jer kat rumah bersama family, hari ni kami keluar meronda2 kat Ipoh.

Cadangnya banyak tempat yang nak di tuu tapi last2 kami habiskan masa hampir satu hari di Jusco Ipoh. Dah lama kami sekeluarga tak keluar shopping bersama2. Kalau sebelum nih aku, sayang dan my little princess je tapi dengan kehadiran my little prince kami sekarang berempat. kira sorang satu jaga. Mamanya dengan Rayyan dan aku jaga Umairah. Letih jugak kejar my little princess yang asyik berlari ke sana sini. Hehehehehehe

Banyak jugak duit abis untuk shopping hari ni yang kesemuanya untuk our little children.

Bukan main lagi Umairah sampaikan tak nak turun dari horshe (sebutan Umairah)

No comments: