Jan 7, 2009

Keje kat rumah

Ari ni aku balik keje awal sikit walaupun keje tgh banyak. Balik bukannya boleh rehat, nak tak nak aku kena siapkan jugak report kerana dateline dah dekat. Sebelum balik ke rumah aku singgah dulu kat restoren beli dinner. Hari ni aku order nasi goreng paprik je.


Lepas Maghrib aku tido jap sebab plan nak bangun kemudian untuk siapkan keje opis. Dalam pukul 10 aku dengan malasnya bangun.



Ada satu tabiat buruk aku bila bukak komputer ni ialah melencong surf bukannya terus wat keje. Macam skrg nih kononnya nak rehat jap dari wat keje opis tup tup hampir sejam lebih aku surf internet, siap boleh baca blog kengkawan.


Apa lah nak jadi ngan ko ni isk isk isk......

4 comments:

said...

♠he he he...
cam sama jer tabiat kita...
bukak laptop jer ingatkan nak siapkan keje...

tp melencong layan blog...

ggegeggege

(^_^)

♥Yanie Putrajaya♥

*********************************

Tinta dari Lembah Kinta said...

hehehehehe keje yang sepatutnya boleh siap dalam masa sejam melalut jadi sampai 3 jam

SyuQ said...

kene buang tabiat tu. klu tidak kerja tak jalan. he he he

Tinta dari Lembah Kinta said...

kalau macam tuh kena displinkan diri nih takleh terpengaruh dengan godaan-godaan duniawi hehehehe