Jan 3, 2009

Oversea Trips


Hari ni aku dapat itineary untuk overseas trip ke Turkmenistan. Aku akan ke Ashgabat pada 15hb -19hb January untuk organise UTP Convocation for Turkmenistan students. Kalau ikutkan convocation sebenar sudah lepas iaitu pada bulan August lepas, tapi special convocation ni diadakan untuk meraikan students dan family mereka yang selalunya tak dapat attend real convocation di UTP.

Aku akan ke sana dengan VVIP. Ermmm susah jugak kalau aku sorang jer yang kena organize everything. Takpe2 masa nih lah aku kena buktikan everything is well organize untuk function nih.

Yang menariknya trip aku ke Ashgabat, Turkmenistan ialah aku akan transit di Dubai dan juga Istanbul. Best tuh. Letih sikit pun takpe bukannya selalu kan.

2 comments:

Diego Mallén said...

HAPPY NEW YEAR 2009 FROM SPAIN¡¡¡ NICE YOUR COUNTRY¡¡¡

Tinta dari Lembah Kinta said...

Gracias Diego. Feliz Año Nuevo a ti también.
I hope I use a right Spanish words :-)