May 3, 2009

Selamat hari pekerja untuk aku


Hari ini aku dan semua yang bergelar pekerja menyambut hari pekerja. Dalam diam tak diam dah masuk 4 tahun aku di bekerja di sini. Alhamdullilah aku betul-betul gembira dengan setiap saat aku di sini.


Hari pekerja yang jatuh pada hari Jumaat membolehkan aku bercuti panjang. Cuti ni aku habiskan dengan berehat saja di rumah. Nak merehatkan fizikal dan mental sebelum berkerja keras semula menjelang 11hb ni. akhir-akhir ni aku jadual kerja aku begitu padat dengan tugasan harian dan juga persiapan untuk peperiksaan akhir yang akan mejelang seminggu lagi. semua persiapan perlu dibuat dengan begitu teliti bagi memastikan perjalanan 3 minggu peperikasaan akhir berjalan lancar.


Ermm tak nak bercerita panjang tentang kerja hari ni. Rehattttttttttt

No comments: