Jun 14, 2009

Hari Yang Malang

Hari ni aku apply cuti kerana malam nanti aku akan attend wedding reception sepupu aku Ana di Shah Alam. Majlis di pihak perempuan dah di buat awal cuti sekolah lepas di Kelantan. Nak balik masa tuh rasa tak sempat lah pulak sebab 29hb exam baru habis.



Jadi kali ni aku dan family bercadang akan turun ke Shah Alam malam nanti. Manusia hanya merancang tuhan yang menentukan segala-galanya. Apa yang dirancang tidak menjadi kenyataan, bila kereta aku buat hal di R&R Ladang Bikam. Last-last terpaksa di tarik ke bengkel di Bidor dan selepas di periksa, paling cepat boleh siap hari Isnin. Nampak gaya terpaksalah batalkan plan asal. Mekanik hantar aku dan family ke Bus Stop di pekan Bidor. Dari situ kami menaiki bas Ekspress ke Ipoh dan dari Ipoh kami naik teksi ke Sri Iskandar. What a Day ...

2 comments:

SyuQ said...

kita hanya mampu merancang...

Tinta dari Lembah Kinta said...

Setiap apa yang berlaku ada hikmahnya Syuq