Dec 14, 2009

33 Tahun



Hari ni bertambah satu lagi angka dalam hidup aku. Angka 33 membawa 1001 makna dalam hidupku. Angka yang menandakan satu lagi pertambahan dalam hidupku. Satu angka yang sepatutnya menjadikan aku seorang insan yang sudah matang dalam menjalani hidup seharian.



Banyak yang aku sudah kecapi dalam hidup ni terutama setelah alu menjejak kan kaki ke bumi Sri Iskandar ni. Ibarat aku membuka satu lembaran baru dalam hidup. Di sinilah kereta pertama aku beli, anak pertama dan kedua dan seterusnya (hehehehe) dan rumah pertama yang aku miliki dari titik peluh sendiri. Aku berharap dan berdoa agar dengan bertambahnya umur aku ini menjadikan aku seorang insan, suami dan kawan yang betul-betul berkualiti. Insyaallah.

Terima kasih kepada semua yang wish birthday kepada aku samada melalui sms, call, email dsb. Aku sayang kat kalian semua.


2 comments:

capri... said...

Selamat menyambut ulang tahun yang ke 33 Zam, semoga ada banyak lagi sambutan ulang tahun...

Tinta dari Lembah Kinta said...

Tq En. Padil