Dec 13, 2010

Quality Day

Alhamdullilah minggu ni aku dapat berehat di rumah setelah beberapa minggu yang lepas aku sibuk dengan kerja. Kualiti boleh di terjemahkan dalam berbagai cara. Bagi aku setiap saat yang dihabiskan bersama keluarga adalah saat-saat yang berkualiti memandangkan banyak masa aku dihabiskan di pejabat. Hari ni aku akan berehat bersama keluarga sambil melayan karenah-karenah anak-anak ku yang akif dan sentiasa ingin menarik perhatian abahnya yang jarang-jarang ada di rumah hehehehehe

Pagi: Breakfast bersama-sama di kedai mamak
Tengahari: Basuh kereta dan berkebun dibantu oleh 2 pembantu kecil
Petang: Sambung lagi berkebun dan main dengan anak-anak
Malam: Berehat

Bagi orang lain takde yang istimewanya tapi bagi aku setiap saat bersama keluarga adalah saat yang paling mengembirakan.

2 comments:

capri... said...

Next year punya Quality Day kita vote Zam ramai2..hepi birthday!

Tinta dari Lembah Kinta said...

Tq Mr. Capri