Nov 12, 2008

Final Examination Week


Hari ni dah masuk hari ketiga pelajar-pelajar UTP mula menduduki peperiksaan akhir semester. Kalau budak-budak tengah berhempas pulas memerah otak, aku pulak tengah berhempas pulas untuk memastikan semua persiapan akhir berjalan lancar.

Pening jugak sebab semester nih Final Exam starts dari 10hb Nov - 2hb Dec (kira-kira 20 hari). Aku kena pastikan semua benda yang berkaitan tip top, dari exam schedule, invigilator schedule, exam paper, persiapan dewan dan semuanyalah. Nasib baik aku ada team yang serba boleh dan cekap. Semua aduan mesti diselesaikan secepat mungkin bagi mengelakkan perjalanan peperiksaan tergendala. Dalam minggu nih aku sentiasa ditemani oleh walkie - talkie, benda penting bagi kami dalam minggu-minggu peperiksaan nih. Semua komunikasi antara 5 dewan utama dengan unit peperikasaan dapat di pantau dengan mudah sikit.


Baru masuk hari ketiga aku dah rasa penat, lama lagi nak tunggu 2hb Dec nih ermmmmmmm




No comments: