Nov 13, 2008

Jiwa kosong

Hari ni setelah semua persiapan untuk peperiksaan sudah sedia, aku balik ke rumah awal sedikit dari biasa. Kepala rasa berat semacam je, nak balik rumah dan rehat. Sesampai di rumah aku baring jer. Rasa tak larat badan. Malamnya aku cuma makan sate yang aku panaskan dengan microwave. Tak larat nak masak (bukannya pandai sangat pun) dan malas nak kluar pi kedai.



Malam nih sambil2 rehat terfikir tentang hidup aku kebelakangan nih. Jiwa rasa kosong jer. Boring. Rutin harian aku lebih tertumpu pada keje. I really miss my children dan semestinya my sayang yang masih lagi berada kat kampung. Aku rindu dengan panggilan manja my sweet little princess memanggil "Abah... abah".


Esok aku tak dapatlah pulak nak drive ke Kelantan sebab ada peperiksaan sabtu pagi dan petang. Minggu depan pun tak tentu lagi arghhhhhhh

2 comments:

Asmadi said...

salam abg zam
leh kasi contact email kat pokcik
asmadixmen@yahoo.com.my

rindu kat wife dan anak2 ek sabar insya allah masa akan tiba tu !

Tinta dari Lembah Kinta said...

Susah lak dok jauh2 nih. Boleh sakit jiwo di buatnyo