Apr 25, 2009

Happy Birthday my little princess from Abah




Hari ni genap 2 tahun umur my little princess. Sekejap saja rasanya masa berlalu. Teringat aku 2 tahun lepas saat menanti kelahirannya. 2 bulan my wife terpaksa stay kat Ipoh Specialist Hospital. Saat-saat yang paling aku ingat ialah bila my wife di usung masuk ke labour room. Memang betul kata pepatah penantian itu satu penyiksaan. Setiap minit yang berlalu umpama sejam di rasakan. Perasaan resah gelisah diganti dengan satu perasaan gembira yang tidak dapat digambarkan dengar kata bila aku pertama kali melihat wajah si kecil yang comel. Welcome aboard my little cute princess.


Hari ni keletah my little princess cukup menghiburkan ditambah dengan mulut nya yang begitu petah berkata-kata. Kata mak aku my little princess lebih mirip dari segi rupa dan perangainya dengan aku dan kata orang tua-tua kalau anak perempuan mirip abahnya memang bertuah. Sejuk perut mama yang mengandungkannya.


Happy Birthday Nor Zulfah Umairah. Abah always luv you. Be a good daughter and good sister to Mohammad Zakuan Ar Rayyan ya...

5 comments:

zahianz said...

Eh chup2!!!Sue yan luv u 2

Tinta dari Lembah Kinta said...

Luv je rker at least bagi lah hadiah laptop ker hp nokia e-series ke kat kak bellah hehehehe

zahianz said...

huuuu...mepeh2

Tinta dari Lembah Kinta said...

takpo bulih start kumpul kira wi lambat2 pun takpo tapi sblm besday boba dio deh

zahianz said...

wek