Jan 25, 2010

Ujian

Mula-mula... Badan seram sejuk,
Lepas tu pening-pening,
Kepala berdenyut-denyut,
Selsema sikit-sikit,
Susah nak bernafas
sakit urat satu badan...  

Ini bukan simpton-simpton ibu-ibu mengandung tapi inilah hakikatnya keadaan aku minggu lepas.


Itulah tanda demam nak datang, kali ni demam datang lagi. Mungkin berjangkit dari demam dan selsema my little princess dan prince. Adoiii demam datang tak kena pada masa betul. Dah la masa ni tahap kesibukan ermmm Tuhan saja yang tahu... Seboleh-bolehnya aku nak mengelak dari MC tapi akhirnya Jumaat tengahari aku terpaksa jugak MC.

Nak buat macamana. Sepatutnya aku tak boleh merungut. Ini tandanya Tuhan sayangkan aku. DIA datangkan penyakit ni sebagai ujian untuk aku. Atau pun aku terlalai atau terpesong dari jalan kebenarannya.

2 comments:

SyuQ said...

semoga lekas sembuhcomesl

Tinta dari Lembah Kinta said...

Alhamdullilah sihat dah. Kena kerja kuat ganti mana2 yg x terbuat minggu lepas. Tq shuq