Mar 5, 2012

Trip Kerja sambil melancong ke Port Dickson


Hujung minggu lepas aku berpeluang ke Port Dickson. Bukan untuk berjalan-jalan tapi untuk kerja. Aku ke sana untuk menyertai Program Jom Masuk "U" peringkat Negeri Sembilan. Tarikh program kena pada hujung minggu jadi aku ambil pelunag untuk bawa sama famili ke sana.



Kami menginap di Regency Tanjung Tuan Hotel. Dapat pula bilik yang berkonsepkan apartment satu bilik, jadi selesalah sikit anak-anak bermain semasa aku bekerja.





Program habis jam 5 petang jadi sempatlah aku bawa famili meronda-ronda sekitar Teluk Kemang dan mandi pantai yang berdekatan dengan hotel penginapan. Anak-anak bila dapat main pasir dan main air macam dah tak ingat dunia. Rasa gembira sangat bila lihat gelagat mereka. Hilang rasa letih seharian bekerja.


No comments: