Aug 3, 2008

Appointment with Dentist

Kalau minggu lepas gigi aku sekadar di simen, hari ni gigi geraham atas sebelah kanan akan dicabut. Ikut kata Dr. dah x dapat diselamatkan lagi. Alamakkkk sakit tuh ermmm tahan jelah. Sapa suruh aku tangguh jumpa Dentist.

Aku sampai kat klinik pukul 11 tghari dan pada pukul 1.30 tgahari barulah tiba giliran aku. Yang aku seriau bab cabut gigi nih bila masa Dr. inject kat gusi tuh. Fuhhh menusuk ke kalbu dibuatnya. Lepas tuh dah x rasa apa2 dah. Kejap jer Dr. Ngo buat keje dia. Dr. bekalkan aku dengan sedikit kain pembalut dan 4 biji ubat tahan sakit. Aaaaa 4 biji jer. Camana kalau melarat gak sakit sampai malam. Iskkkk ntah apa2 yang aku fikirkan nih.

Lepas balik dari jumpa Dentist, sempat lagi aku singgah kt Giant. cari barang2 sikit. Dalam "sikit"2 tuh kopak gaklah RM352. 40. Hehehehehe tersengih2 sorang diri je lah di buatnya.

2 comments:

eqbalzack said...

patut la zam senyap je...cabut gigi rupanya. hehe

p/s: eq dah link kat blog. top 5

Tinta dari Lembah Kinta said...

Seminggu gak sakitnya. 1st appointment xleh cabut terus just bagi ubat tahan sakit je