Aug 10, 2008

My little princess


Thank you mama sebab melahirkan our little princess. Buah hati abah dan mama. Tapi manja ngan abahnya, biasalah kata orang2 tua anak pompuan akan lebih rapat dengan abahnya.

My little princess yang baru je dapat kaki. Semua tempat nak dijelajahnya (dengan kata lain nak mengemas). Keletahnya betul2 membuatkan hidup ku ceria dan gembira. Sudah pandai mengomel dengan bahasa yang hanya difahami oleh dirinya sendiri. Aku sempat merakam ngomelan my little princess dan menjadi ring tone hp aku. Boleh menghilangkan rindu bila kami tidak bersama. Semua masalah dan letih dari opis akan secara automatik hilang bila aku dapat menatap wajah my little princess. Wajahnya yang mirip wajah sepupunya Allahyarham Mohd Zakuan Irfan.


Aku hanya dapat berjumpa denga my little princess 2 x je seminggu. Jarak menjadi masalah. Kalau tahun lepas aku berulang alik seminggu sekali drive ke Melaka tapi bermula awal tahun nih jarak menjadi lebih dekat sedikit cuma satu jam setengah drive ke kampung Raban di Lenggong. Satu kawasan perkampungan yang begitu mendamaikan. Dikellilingi oleh bukit dan tasik yang menjadi landskap utama kampung ni.

Kalau usaha berhasil Insyallah tahun depan my little princess dan mama akan bersama abah di Sri Iskandar. Sama2 kita berdoa agar usaha kali ni berhasil. Aminn

7 comments:

SyuQ said...

comelnya anak kau. membuatkan aku x sabar nak kawin cepat. he he he.

Tinta dari Lembah Kinta said...

Hahahahahaha Tq larahati. Dah ada calonnya?

SyuQ said...

Insyaallah... planning asal awal 2010. doakan erk. mudah2an dpt anak2 yg comel n sihat mcm anak kau.

Tinta dari Lembah Kinta said...

Mak oiiii lama lagi tuh. Takleh awalkan lagi ker. X sabar nak makan nasi minyak nih

SyuQ said...

kenala kumpul duit dulu. :-). insyaallah aku akan jemput kau.

Tinta dari Lembah Kinta said...

Wahhh tak sabar nak makan nasi minyak. Nak tanya, apa nama blog? nak skodeng2 skit

SyuQ said...

aku x der blog. x suka menulis. suka membaca jer. friendster ada la. :-). kat situ aku ada menulis le sket2.