Aug 6, 2008

Typical day at work


1st things yang aku buat bila sampai di opis ari nih ialah go through "things to do list". Banyak urgent matters yang perlu dibuat hari nih.


1. Analysis utk Dr. Afza

2.write up utk CRPA

3. compilation of EC meetings minutes

4.revised unit calender for new semester.

5. bla bla bla bla


Nak mula dengan yang mana satu ya. kalau ikut priority list semua penting.

Permulaan hari yang sibuk. Nilah kehidupan. Makan untuk kerja atau kerja untuk makan. Keduanya2 sama penting, tapi semua tu perlu dimulakan dengan niat yang baik. Alim lak aku hari nih.

Aku kena ceriakan my own day kalau tak mood x de susah lak nak buat keje. After having breakfast dengan Su, aku mulakan tugasan harian. So far so good. Harap2 hari ni akan berlalu dengan sempurna walaupun keje banyak dan cuaca yang mendung. Nampaknya hari ni aku kena stay back tunggu DHL amik parcel untuk dihantar ke Herriot Watt University, UK.

Always think positive. Love your job (ye ke), secara automatik kita akan enjoy apabila kita buatnya.

No comments: