Sep 19, 2008

Berita baik lagi...

Alhamdullilah kebelakangan ni aku sering menerima berita baik bermula dengan kelahiran my little prince diikuti dengan pengumuman bonus tahunan dan kali ni ada satu lagi berita baik yang baru aku terima.
Aku menerima e-mail dari Manager berkenaan trip ke overseas. Seperti tahun2 lepas aku akan pergi ke 2 buah negara iaitu Mesir dan Dubai selama 9 hari bermula pada 18hb - 26 hb. lama jugak tuh.
Trip ke overseas yang aku ikuti selalu kena pada masa yang tak berapa sesuai.
Trip pertama aku kena join 4 hari selepas my weeding.
Trip kedua aku kena pergi ke Ndjamena, Chad pada masa bulan posa. Panasnya jangan ckplah. tapi nasib baiklah transit di Paris. Sejuk sikit rasa hati.
Dan kali ni aku akan pergi lagi tak berapa lama selepas aku mendpt my little prince.
Tapi apa2 pun Alhamdullilah kerana my boss masih percaya untuk menghantar aku ke sana. Kalau tengok kepada trip partner aku tuh, aku akan enjoy my trip.

2 comments:

eqbalzack said...

itu namanye rezeki zam...bila balik kg??

Tinta dari Lembah Kinta said...

Insyaallah lusa 26hb. Dapat cuti panjang kali ni