Mar 12, 2009

Happy Third Annivesary Sayang


Rasa baru sahaja aku naik pelamin tapi tau-tau hari ni dah genap 3 tahun usia perkahwinan aku. Terima kasih sayang kerana sentiasa menjadi teman baik, kekasih, isteri dan ibu yang baik buat anak-anak kita. Alhamdullilah kita dapat menempuh segala ranjau dan cabaran didalam 3 tahun ni. Dan terima kasih kerana sudi menerima abang seadanya.


Untuk kali ni aku bagi hadiah perfume latest CD miniature set dan sepasang kain batik sutera latest design. Kalau tak silap aku nama design nih Clara. Awal-awal lagi aku dah minta my sister kat Kelantan untuk survey latest design. Bukannya apa aku nak hadiah ni jadi lebih istimewa dari biasa. Untuk aku, sayang bagi perfume same brand CD, aikk macam berjanji pulak yea. Kalau sebelum ni aku pakai brand BOSS dan Estee Lauder jadi kali ni aku bertukar selera plak. Best jugak CD Fahreiheit nih.

1 comment:

nino mok said...

hubby saya pun pakai cd farenheit. bestkan bau dia