Mar 4, 2009

Kuching here we come

Hari Jumaat ni aku, sayang, my little princess & prince dan juga ma (ibu mertuaku) akan ke Bandar pusak (kucing dalam bahasa Sarawak) selama 3 hari 2 malam. Ini sahaja yang termampu aku buat untuk Ma sebagai hadiah dari aku dan keluarga. Ma sanggup datang untuk menemani Sayang di Raban sehinggalah kami mendapat Bibik.

Ini kali pertama trip diaorang ke Sarawak dan ketiga bagi aku. Trip ni aku telah rancang lebih awal lagi terutama flight ticket ke sana melalui Airasia. Memang betullah slogan “Now Everbody can Fly”.Aku mendapat tiket dengan harga yang begitu menarik sekali.

Permohonan cuti aku pada hari Jumaat ni telah diluluskan oleh boss jadi setakat ni semuanya berjalan lancar.

Cuti-cuti Malaysia…

2 comments:

SyuQ said...

selamat bercuti. jgn lupa ole2. he he he

Tinta dari Lembah Kinta said...

Tq Mr. LaraHati, kalu nk ole2 kena dtg ambil kt Perak